ارزیابی فرصت هایی برای استفاده از شیوه حسابداری مدیریت در فرایند ایمنی کار:
نوشته شده توسط : مژده

بهترین نرم افزار حسابداری مدیریت یکی از عوامل با اهمیت در مدیریت تصمیم گیری می‌باشد و به هنگام سرمایه گذاری برای هر سازمان، سازگاری یا رویکرد ایمنی و ترفند تجاری ارزشی، فراهم می‌کند و هم چنین ما را قادر می سازد به جای چندین هدف که در تضاد با هم هستند، یک هدف اشتراکی را ببینیم.

با استفاده از روش BSC قادر خواهیم بود نظرات خویش را برای اقداماتی جهت کسب تصمیم گیری مناسب، به کار گیریم. معانی و شیوه های تخمین منفعت در سرمایه گذاری های دارای امنیت، موجود می‌باشند ولی می‌بایست از نظر MA گسترش یابند.

 

مداخلات و میانجی‌ گری های ایمنی:

مزیت های غیرپولی، مثل توسعه ایمنی و نفع بردن، می‌بایست در کنار مزیت های پولی مورد توجه باشند. توسعه نفع بری سبب عملکرد بیشتر و مناسب تر سوددهی می‌شود، غالبا میانجی‌گری ایمنی را موجب توسعه بهره‌ وری می‌توانیم در نظر بگیریم. میانجی‌گری ایمن امکان دارد تاثیرات مثبتی، مثل تعهد بیشتر کارمندان را به دنبال بیاورد ولی آگاهی از علت اصلی هر موضوعی مشکل است. اضافه بر این، چگونگی و در معرض استفاده بودن داده های مربوط به سلامت هم اکنون نیز یک محدودیت کلی برای عملکرد تجاری و پیوند OSH محسوب می‌شود.

مسئله دیگر انتخاب کردن پایه و ماخذی است که به صورت واقعی بر عملکرد سازمان تاثیرگذار است. احتساب و تصمیم گیری در موردهای ساده‌ای که از یک تصادف قابل جلوگیری که در آن هزینه های بی‌ واسطه‌ ای وجود دارد و طریقه پیشگیری از آن شناخته شده باشد، عمل ساده‌ ای است. با این وجود اغلب موارد، هنگام تخمین هزینه و مزیت های سرمایه گذاری OHS و میانجی‌گری ها، می‌بایست نقاط ضعف روش به کار برده شده را تشخیص دهیم.

یک سری فرض ها وجود دارد که باید به آن توجه شود از جمله؛ مشکلات بنیادی ناشی از نبود اطمینان، بررسی، تحلیل مقدار منفعت ها و هزینه ها که هیچ گونه پاسخ مناسبی برای این گونه سوالات وجود ندارد اما این مفاهیم، تعریف یا توضیح یک مجموعه MA می‌باشند.

استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، تقویم آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

 

شیوه عمل کردن میانجی‌ گری های OHS:

در شرایط معمولی میانجی‌گری های OHS هیچ گاه به صورت آزمایش کنترل شده نیستند و به همین علت نمی‌توان کل نتیجه ناشی از میانجی‌گری را در آن گنجاند چون امکان دارد در سال های بعدی رخ دهد و علت واقعی و واضحی در دست نباشد. باید در نظر داشت که بعضی از اتفاق ها قادرند بدون هیچ گونه دخالتی اتفاق افتند. میانجی‌گری های OHS قادر هستند جهت پیشگیری از حوادث مورد استفاده قرار گیرند، ولی اغلب، حوادث به صورت اتفاقی یا تصادفی اتفاق می‌افتند و حدس و احتمال به صورت معمولی کم است.

در BSC، ارزش پولی ندادن برای همه چیز و اضافه کردن مقادیر غیرمالی در فرایند محاسبات، یک ایده مناسب است. شیوه BSC با ترفند های ایمنی و اهداف تجارت، مطابقت و هماهنگی دارد به ویژه زمانی که ایمنی برای تجارت امر مهمی تلقی شود.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%db%8c-%d9%88/





:: برچسب‌ها: حسابداری امور مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: